Såhär sjuk länge sedan

Vet ni hur längesen det är jag satt vid en dator!? Vi har en dator hemma, herregud. Lillebrorsans fick virus, mammas laddar inte och jag själv? Jo jag råkade trampa på min, så nu är skärmen förstörd. Kan man bli klumpigare? Don't think so huh? Men har duschat och gjort mig iordning så nu sitter jag och lyssnar på Eels. Stort tips till er alla, sök på Eels på Spotify! Ni kommer tacka mig, Fresh Feeling är hans bästa låt om jag får säga det själv. Får sånna grovt underbara minnen av den låten. Men nu ska jag hjälpa till med att göra inbakade oliver, blää...
 
Datorn är ju helt fuckad och gör uppror så fick ta en jävla instagram bild, hatar denna dator ska slänga den i en vägg nu!

 

Kommentarer
kadiz.blogg.se säger:

svar: gud vad snäll du är!
tröjan är från abercrombie & fitch :)
jag borstar igenom håret på kvällen och sätter upp i en inbakad fläta, sedan tar jag ut den på morgonen och det är klart :D

2013-09-08 | 20:36:03
Bloggadress: http://kadiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback